19 Mayıs 2016 Perşembe

olması gerektiği gibi değil

         
Oldugu gibi yaşıyorum . Olması gerektiği gibiden çıktım çoktan .
Toparlamaya çalısıyorum ama toparlamak istemiyorum.Sanki akıntıyı bir bırakabilsem kendimi daha güzel şeyler olcakmış gibi. Ne akıntıya tamamıyla bırakabiliyorum ne de toparlayabiliyorum . Arada kalmak , kararsızlık hepten dibe çöktürüyor. Hep bu yaptırımlar . Ne aşık olmadan durabiliyorum ne de bunu yaşabiliyorum . Kimse sormuyor ne istediğimi sorun şu ben niye bekliyorum insanların sormasını . Maddeler üzerimde agırlık ,uzanıyorum odada bakıyorum masa,çanta,kıyafet,telefon bana ait ,istemediğim her şey benim tek istediğim yürümek ya yeni insanlarda gezmek ya da yeni yerlerde durmadan . Kendimi kitlesem odaya o da olmaz, biliyorum beynimin içinde agzımıza attıgımız sekerler gibi bir şeyler patlıyor sürekli. Tek kurdugum cümle daha fazla daha baskası

Bunu da yaşadım sıradaki gelsin ama daha farklı gelsin. Tekrarlanmasın insanlar,yerler sohbetler,sıkılıyorum ama bu öyle bir sıkıntı değil boşluktan,işsizlikten dünya dertlerinden değil.
Kendimden sıkıntı.İnsanlar sanki hologramdan ibaret varlar ama yanımda yok hiçbiri hepsi bir geceden birkaç hafta ya da festivalden ibaret . Farkında değilim ya da olmak istemiyorum bazı şeylerin.