22 Ocak 2013 Salı

adını siz koyun

az önce New Girl’ün 13. bölümünü izledim hep güldüğüm dizide bu kez ağladım. Nick’in babası geliyordu ve babası birçok baba gibi -benim babam gibi-iyi bir baba değildi. terk ediyordu her seferinde. ama bu sefer farklı bir şey oluyor Nick’in yakın arkadaşı Jess’in çabasıyla Nick’le babası konuşuyor babası Nick’e üzgün olduğunu söylüyor. ama babası yarın onu yine terk ediyor.Benim ve Nick gibilerin doğuştan bildiği insanlar değişmezi Jess de öğreniyor ve Nick’in babasına sinirleniyor  ”hadi içelim ve şu boruları beraber patlatalım” diyordu . o an ilk neden evde içki yok dedim sonra neden çevremde üzgün ya da sinirli olduğumda  hadi içelim ve şu boruları beraber patlatalım diyen biri yok. 



Birçoğumuz bu yazıdaki gibiyiz-> http://www.hurriyet.com.tr/pazar/22351059.asp ve bizi ancak bunu yaşayanlar anlar eğer çevrenizde sizle aynı acıyı yaşamadığı halde acınızı anlamaya çalışıp tıpkı Jess'in yaptığı gibi yanınızda bulunan biri varsa  sarın saklayın bırakmayın çünkü insanlar ailelerini kendisi  seçemez ama dostlarını kendi seçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder