1 Nisan 2012 Pazar

yok olan çizgi filmler



ne zaman çizgi film izlemek istesem bin pişman oluyorum. komşunun oğlunun neden bu kadar saçma ve manyak olduğunu anladım. yetişkin bir insan 1 hafta izlese şimdiki çizgi filmleri kafa beyin mantık kalmaz. kendi doğrusundan şaşar. saçma saçma şekiller kurgu denen şey hiç yok. çizgi film bitti olayın mantığını hala anlayamadım ki onu geç çizgi filmdeki karakterleri bir canlıya benzetmeye çalışmaktan adam gibi izleyemedim. geometrik şekil desem yok bir acayip bunların cinsiyeti ne . En önemlisi çocuklara yanlış şeyler öğretiliyor. en son izlediğimde "eğer aramıza girmek istiyorsan en az bizim kadar gerizekalı olmalısın" diyordu ve hareketleri aynı komşunun oğlunun hareketleriydi.Ben 10 vardı bir en son izlediğim de onu da bozmuşlar bir şeye de teknoloji katmasalar şaşarım.eskiden böyle miydi eğlenerek öğreten Vücudumuzu Tanıyalım vardı bu yaşa geldim hala ara ara aklıma gelir.Scooby Doo izlerken ki kahkalarımı hala hatırlıyorum.Roadrunner izlerken sıkılırdım ama Coyote için izlerdim beep beep .Speedy Gonzales,Tomm ve Jerry deki esmer kadın hep merak edilecek,Woody Woodpecker,Kaptan Mağara Adamı,Temel Reis sadece Safinazı değil ıspanak yemeyen çocukların annelerini de kurtardı.Pinokyo sayesinde çoğu çocuk yalandan kortu en azından ben.Dısney köşesi,en sevdiğim Müfettiş Gadget şimdiki çoğu yabancı dizilerin zemini bu çizgi diziye ait bence. Benim  küçük Pony'm dünyanın en güzel midillileriydiler çıkartmalarını toplardım.Red Kit kuul,adalet adamı.Jetgiller,Sevimli Hayalet Casper,Şirinler,Taş Devri ve benzeri birçok örnek var. Bu çizgi filmler bir şeyler öğretirdi,kurgusu vardı hiç değilse çocukları saçma şeylere yönlendirmezdi. Zamanla hiçbir şeyin tadı kalmıyor. abur-cuburun,çizgi filmlerin,oyunların ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder